Nothing ve CMF iki farklı marka oluyor!


Teknoloji dünyasının dikkat çeken oyuncularından Nothing, daha uygun fiyatlı akıllı telefon, kulaklık ve giyilebilir cihazlara odaklanan alt markası CMF’i, Hindistan merkezli bağımsız bir yan kuruluş haline getirmeyi planladığını duyurdu. İşte detaylar.

Şirketin kurucusu ve CEO’su Carl Pei, X (eski adıyla Twitter) üzerinden yaptığı açıklamada, CMF’i “Hindistan’ın gerçekten küresel ilk tüketici teknolojisi markası” olarak inşa etmeyi hedeflediğini belirtti. Bu büyük hamle için Nothing, yerel üretici Optiemus ile ortak girişim kuruyor.

nothing cmf

Nothing, önümüzdeki üç yıl içinde 100 milyon doların üzerinde yatırım yapmayı ve en az 1.800 yeni istihdam yaratmayı planlıyor. Bu yatırım, şirketin kısa süre önce 1.3 milyar dolar değerlemeyle sonuçlanan fonlama turunda 200 milyon dolar toplaması sayesinde karşılanabilir durumda.

CMF için bu duyuru, markanın ilk kulak üstü kulaklıklarını 29 Eylül’de piyasaya sürmeye hazırlandığı ilginç bir zamana denk geldi. Tüm CMF ürünleri gibi bu kulaklıkların da bütçe dostu olması bekleniyor. Markanın amiral gemisi akıllı telefonu Phone 2 Pro’nun ABD beta sürümü 279 dolar, akıllı saatleri ve kulaklıkları ise 100 doların altında fiyat etiketlerine sahip.

Carl Pei’nin bu kararı, CMF’in sadece bir alt marka olmaktan çıkıp, Hindistan’ın teknoloji alanındaki küresel konumunu güçlendirecek iddialı bir oyuncu haline gelme potansiyelini ortaya koyuyor.



Haber Kaynak Linki

Related Posts

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir